Value Driven Transformation in de Belgische energiesector: de hele waardeketen wordt op z’n kop gezet

By Pieter Jaeken on 10 december 2015

Waarom is Value Driven Transformation dé uitdaging voor de komende jaren in de energiesector? En zeker in België? Omdat elk betrokken bedrijf voor een transformatie staat, gedreven door de enorme veranderingen in de markt.

Continue Reading

Implementatie van MIG6.0 voor energieleveranciers: louter een compliancy project?

By Marion Wind on 03 december 2015

The energy market in Belgium is about to experience an important change. The creation of a federal clearing House, Atrias, and the introduction of a new market communication standard (MIG6.0) are bringing a lot of new concepts and challenges for every market party. Luckily, change always heralds new opportunities.

Continue Reading

Welke klanten staan op het punt mijn bedrijf te verlaten? En wat kan ik eraan doen?

By Davy Sannen on 03 september 2015

Een introductie tot ‘Churn Prediction’ op basis van een concrete case uit de bankenwereld.

Topics: Marketing
Continue Reading

Wie is mijn klant en waarom moet ik dat weten?

By Jessica Ruelens on 27 augustus 2015

Heb je je ooit afgevraagd hoe je klanten zich op grote schaal gedragen? Weet je welke klanten het meest waardevol zijn en via welke klanten je opportuniteiten kan aanboren? Mogelijks heb je een algemeen beeld van het gedrag van je klanten – op basis van hun gedrag uit het verleden – maar is dat beeld ook gebaseerd op feiten of data?

Topics: Marketing
Continue Reading

Ontdek welke waarde inzicht in je klanten voor je organisatie kan opleveren

By Bram Vanschoenwinkel on 20 augustus 2015

De opkomst van digital heeft de marketingwereld grondig door elkaar geschud. Hoe kan je deze veranderingen in jouw voordeel laten werken door het toepassen van Analytics?

Topics: Marketing
Continue Reading