Ervaar het perspectief van jouw klant

Een tweedaagse introductie tot een geïntegreerde aanpak om producten en diensten te ontwerpen waarin de klantbeleving centraal staat.

Dag 1: Outside-in denken:

Een interactieve kennismaking met de wondere wereld van design thinking, customer experience (CX) & outside-in:

  • Wat is design thinking & CX? 
  • Wat maakt design thinking & CX zo belangrijk?
  • Hoe kan ik zelf outside-in leren denken?
  • Hoe pas ik zelf design thinking toe binnen een project?

Dag 2: User Experience Design:

Word je gek van slechtwerkende apps? Geen zin meer in overvolle applicaties met onduidelijke navigatie? Of nieuwsgierig naar de principes die Google, Facebook, etc. gebruiken om gebruikers te verleiden? Dan ben je aan het goede adres!

Er wordt een set van richtlijnen en praktische tips & tricks aangeleerd om de gebruikerservaring te testen en te verhogen.

Onderwerpen:

  • Informatie architectuur & navigatie design
  • Interface design principes
  • Prototyping & wireframing
  • Usability testing

 

Doelpubliek

We organiseren deze dag voor iedereen die in zijn werk en omgeving bezig is met het vormgeven of uitwerken van nieuwe producten en diensten: van business en functionele analisten tot developers, BI specialisten, marketeers, projectleiders en team leads.

 

Over de lesgever

joris hias

Joris Hias stimuleert bedrijven om zich actief in de de rol van hun klanten en gebruikers in te leven om zo buitengewone ervaringen te creëeren. 

email_sig_linkedin  

 

Terug naar het overzicht